برچسب :: خودرو های جدید

دو الگوی متفاوت برای مشارکت با خارجی‌ها




نمایشگاه خودروی مشهد که دوشنبه آغاز به‌کار کرد عرصه‌ای برای نمایش خودروهای آینده بازار کشور است.خودروسازان در این نمایشگاه برای اولین بار به تشریح قیمت و زمان ورود خودروهای یاد شده پرداختند این در شرایطی است که در پس خودروهای رنگارنگی که در معرض دید عموم قرار دارد تفاوت نوع همکاری تولید‌کنندگان با شرکای خارجی به خوبی نمایان است. ظاهرا دو خودروساز بزرگ کشور هر کدام از الگویی خاص برای پیشبرد اهداف خود با شرکای خارجی پیروی می‌کنند؛ به‌طوری‌که ایران‌خودرو پایه شراکت خود با خودروسازان خارجی را جوینت‌ونچر شرکتی قرار داده حال آنکه سایپا الگوی واگذاری سهام را دنبال می‌کند. در این زمینه به‌نظر می‌رسد که تفاوت دو خودروساز در انتخاب الگوهای همکاری نشات گرفته از دیدگاه مدیریتی آن شرکت‌ها باشد؛ چراکه یکی بر حفظ مدیریت در شراکت ایجاد شده تکیه دارد و دیگری به سود اقتصادی و پایبندی شرکت خارجی برای حضوری بادوام تاکید دارد.

[1395/05/20 11:00]

نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد گشایش یافت




مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این چارچوب تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و خدمات جانبی در گستره 14 هزار مترمربع فضای مسقف و دو هزار و 500 مترمربع فضای باز این نمایشگاه محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

[1395/05/19 10:00]